1xbet stole my winnings

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
Hello,

I just would need SBR help on this new, CRAZY, case.

I am a VIP member at 1XBET.

It allows you notably to request for refund when a game has been postponed quicker than other users.

A game on the Zambia women league of soccer was apparently postponed as the game was not live betting as expected.

I ask them at 12:21 to refund the bet should they confirm the game was not played
At 12:22 they told me they would look into this
At 12:30 i sent them the official result that i just found that was published on a well known soccer live score and that showed that my bet was won (score of 0 0 and my bet was under 2.5)

next email few minutes letter was to told me that my bet was refunded.

Despite my multiple complaints they never accepted to settle the bet won.

Again it is a relative amount of about 300 euros but 1xbet worst customer service on earth strike again
 

BMR Sandy

Moderator
Staff member
Joined
Jun 16, 2016
Messages
478
Hi Frenchbettor,

Thank you for writing BMR.

We received your complaint and our dispute analyst is already contacting you to assist you with this matter.
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
Hello,

I just would need SBR help on this new, CRAZY, case.

I am a VIP member at 1XBET.

It allows you notably to request for refund when a game has been postponed quicker than other users.

A game on the Zambia women league of soccer was apparently postponed as the game was not live betting as expected.

I ask them at 12:21 to refund the bet should they confirm the game was not played
At 12:22 they told me they would look into this
At 12:30 i sent them the official result that i just found that was published on a well known soccer live score and that showed that my bet was won (score of 0 0 and my bet was under 2.5)

next email few minutes letter was to told me that my bet was refunded.

Despite my multiple complaints they never accepted to settle the bet won.

Again it is a relative amount of about 300 euros but 1xbet worst customer service on earth strike again

Hi Frenchbettor,

1xbet have asked if you could please supply the relevant betslip numbers?
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
Hi Frenchbettor,

1xbet have asked if you could please supply the relevant betslip numbers?
Hi Brad, many thanks for your quick reply, the betslip number is 19767747047

What makes me really sad is that the bet was won and they new it when they refund it (because score was already available and i sent them an email also) they just litteraly stole me 300e when i lost so much more there

For you to have more background information, i lost about 100K there since i joined them and i am a vip there for a long time. So really i am a very good customer for them but despite that they still act like that because the support service just refuse to listen what you send them in email
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
Hopefully they will see things your way after a review. Thank you for the betslip number.
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
Our 1xbet contact says that they have escalated the matter and asked that we wait for a response.
 

1xBetsupport

New member
Joined
Jan 23, 2019
Messages
15
Hello,

I just would need SBR help on this new, CRAZY, case.

I am a VIP member at 1XBET.

It allows you notably to request for refund when a game has been postponed quicker than other users.

A game on the Zambia women league of soccer was apparently postponed as the game was not live betting as expected.

I ask them at 12:21 to refund the bet should they confirm the game was not played
At 12:22 they told me they would look into this
At 12:30 i sent them the official result that i just found that was published on a well known soccer live score and that showed that my bet was won (score of 0 0 and my bet was under 2.5)

next email few minutes letter was to told me that my bet was refunded.

Despite my multiple complaints they never accepted to settle the bet won.

Again it is a relative amount of about 300 euros but 1xbet worst customer service on earth strike again
Dear frenchbettor,

Thank you for contacting us. We sent a corresponding request to the Security Service for your situation and found out that the indicated time of your request to the Support Service is different. In order for us to provide you with a detailed answer, please specify the exact time of your contact with the 1xBet Support and your time zone. We would be very grateful if you could provide screenshots of the correspondence.
We will surely check all the necessary information and get back to you with an answer

Best regards,
The 1xBet Support
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
Please find attached the correspondance with the support

Please note that i am on the french time zone
 

Attachments

  • proof.png
    proof.png
    196.2 KB · Views: 5

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
Would you please post 1xbet's description of this benefit?
As of today:

  • vc-indiv.png

    VIP Support
  • vc-moment.png

    Faster withdrawals
  • vc-coef.png

    VIP Cashback Casino
  • vc-mirr.png

    Your own mirror site
  • vc-2x.png

    Double bonuses
  • vc-insur.png

    Bet insurance
  • vc-conc.png

    Higher maximum stake
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
In any case the bet was won and I sent the official result before the refund as the screeshot show

as a very loyal customer this make me sick
 

1xBetsupport

New member
Joined
Jan 23, 2019
Messages
15
Please find attached the correspondance with the support

Please note that i am on the french time zone
Dear frenchbettor,

Thank you for your feedback.

We checked the information on your request and found out that you made a request to the Security Service for a refund, which was approved. The source of the match result you provided according to our data is not reliable and we cannot refer to it.

The result of the match was published on the official Championship page only at 01:53 PM:

As we can see, there was no official information about this game for at least an hour after you contacted us. If you wanted the bet to play out, you should have waited for the official results to come. Then, your bet would have been settled according to the results. The Security Service has responded to your request and refunded the bet to you, as you asked for.

If you have any other questions - we are always in touch and ready to help you in any situation.

Best regards,
The 1xBet Support
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
According to your terms and conditions facebook is not a reliable source as well!!!!

777score is the most reliable source with respect to soccer result

what a bad excuse to stole money from a faithfull vip customer
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
Dear frenchbettor,

Thank you for your feedback.

We checked the information on your request and found out that you made a request to the Security Service for a refund, which was approved. The source of the match result you provided according to our data is not reliable and we cannot refer to it.

The result of the match was published on the official Championship page only at 01:53 PM:

As we can see, there was no official information about this game for at least an hour after you contacted us. If you wanted the bet to play out, you should have waited for the official results to come. Then, your bet would have been settled according to the results. The Security Service has responded to your request and refunded the bet to you, as you asked for.

If you have any other questions - we are always in touch and ready to help you in any situation.

Best regards,
The 1xBet Support

Thank you for the explanation 1xbet.
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
According to your terms and conditions facebook is not a reliable source as well!!!!

777score is the most reliable source with respect to soccer result

what a bad excuse to stole money from a faithfull vip customer

I really do understand your frustration here, but they are not saying Facebook is an official source, just that that reference on Facebook is the earliest one they can find. And it is well after your request.

If what they say is true, I don't think you have been treated unfairly.

Having the advantage of easy bet cancels as a VIP appears to come with this risk on the other side if you ask too early.

If they did cancel it in good faith, with no more knowledge than you had about the result, I think you might have to take this one as bad luck but fairly handled this time?
 

1xBetsupport

New member
Joined
Jan 23, 2019
Messages
15
According to your terms and conditions facebook is not a reliable source as well!!!!

777score is the most reliable source with respect to soccer result

what a bad excuse to stole money from a faithfull vip customer
We want to clarify that the aim of the Company is to settle the bets via the most accurate and reliable information possible. Sites as 777score.com unfortunately couldn't be trusted for settling bets as of it's unreliability. We have provided you the link to an official Facebook page of the FAZ Women's National League:

Thus, the information from this page can be trusted, since that is the official page of the tournament. The aim to settle bets only via the most reliable sources possible is pointed out in our Terms & Conditions:

2.24 Bets shall be settled and winnings shall be determined based only on the results declared by the bookmaker

As we told you earlier, your bet could've been settled according to the results that were published at 01:53 PM on the Leagues official Facebook page. According to the aforementioned terms, this source is official and can be used to settle the bet. However, since you've asked us to refund your bet, it was done. If you wanted your bet to play out, you should have waited for the official results to come in.

Best regards,
The 1xBet Support
 

BMR_Brad

Moderator
Staff member
Joined
Jun 4, 2016
Messages
1,094
I guess I was wrong. They are saying that league page on Facebook is their official source.

Are you trying to say 777score did have results up at the time you asked for a cancel Frenchbettor?
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
I guess I was wrong. They are saying that league page on Facebook is their official source.

Are you trying to say 777score did have results up at the time you asked for a cancel Frenchbettor?
Yes, and I send them the link to the result at 12:51 as you cann see on the screenshot.

If you go there https://777score.com/ click on any live game you will see that they use 1xbet api to get the live result.

it is therefore illarious that they say that it is not reliable ....

My bet was won and they knew the official result when they settled it as a refund.
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
We want to clarify that the aim of the Company is to settle the bets via the most accurate and reliable information possible. Sites as 777score.com unfortunately couldn't be trusted for settling bets as of it's unreliability. We have provided you the link to an official Facebook page of the FAZ Women's National League:

Thus, the information from this page can be trusted, since that is the official page of the tournament. The aim to settle bets only via the most reliable sources possible is pointed out in our Terms & Conditions:

2.24 Bets shall be settled and winnings shall be determined based only on the results declared by the bookmaker

As we told you earlier, your bet could've been settled according to the results that were published at 01:53 PM on the Leagues official Facebook page. According to the aforementioned terms, this source is official and can be used to settle the bet. However, since you've asked us to refund your bet, it was done. If you wanted your bet to play out, you should have waited for the official results to come in.

Best regards,
The 1xBet Support
Usually you say to users that facebook cannot be used as an official source like you said to me multiple times, such double standard....
 

frenchbettor

New member
Joined
Jul 5, 2021
Messages
21
Also the bet can only be refunded if the game was not played not if the official result is not published.

I asked some times to refund a bet because there was no official result for 24 hours and i was told to wait for the result.

Again why here it was refunded even if the game was played ?

I would like to understand please
 
Top