X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • diana8181
    started a topic Ladbrokes dont pay out-play the fool

    Ladbrokes dont pay out-play the fool

    Hello My username in ladbrokes is diana8181
    I registred on 5 nov and deposited money.On next day I get email from support-We need to verify your account,please send ID document and bill as well to documents@ladbrokescasino.com
    I sent documents.
    On next day I get answer from verification team

    Your account has been verified,you will not be asked to send specifik documents again.

    On 8 november I placed 10k on Malaga vs Eibar .My bet was winning and on my account is 16800 eur.
    On next day I login and try to withdrawl but unfortunately when I click on Banking button opened new windon and Im forced logout.I try to wihdrawl several times-nothing.Also Im forced logout when I click on MY ACCOUNT batton.On LIVE chat support agent advise me cleared cookies and changed browser-nothing help.Your account is OK for withdrawl he also told me.
    Agent escalate my withdrawl issue on relevant team 2 weeks ago.Every time after I asked them-what about issue I get one email

    Please be advised that your withdrawal issue is still being reviewed by the relevant team.

    We would like to apologize for the delay and rest assured that you will be notified as soon as there's an update.

    For the meantime, we ask for your patience and cooperation.

    2 weeks he cant resolved this.Last week their LIVE chat dont working at all.

    Also I submit complaint and send to support about this.
    Also get same answer-please be patience and cooperation!!!
    I dont know what is RELEVANT TEAM in ladbrokes holt but he dont working !!!!

    Is there any who can help me??

  • yourmum
    replied
    Have you tried phoning them? You will probably get a lot further pursuing ladbrokes or even the Gibraltar Gambling Commissioner over the phone.

    So you registered when you were in Ireland and placed the bet in Ireland. Just a couple of other questions.

    Although you registered in Ireland, did you use an Irish address or your latvian address (if you still had one).

    Did you try to withdraw your balance whilst in Ireland or when you were back in Latvia?

    If you have registered in one country with details from another or if you have tried cashing out whilst in a different location, this would have alerted the security team as a potential issue.

    Your ID might not be the problem, it could be something do do with your IP location either whilst registering or trying to withdraw.

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    Yes Im asked-sent email 16 January to Ladbrokes and still without any answer.

    yes and I told David Walsh(Gograltar) man who comunication with me sometimes-
    Ladbrokes dont answered om my emails!
    but David answer was only-THE OPERATOR WILL BE CONTACTING YOU..
    that is all what Gibraltar can help me in this case....

    Leave a comment:


  • quincunx
    replied
    Have you asked Ladbrokes what more they want for the purposes of verifying your ID ? If you have,and they haven't responded,then point out to the Gibraltar authorities that the 'way forward' isn't working - and why.

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    Im from Latvia but when I registred I registred from Ireland .As I sad There is nothing issue about my location but my ID because my ID documents is NOT SUFFICIENT FOR THE PURPOSES OF VERIFAYING MY IDENTITY.How passport and driver license can be NOT SUFFICINTE???

    Leave a comment:


  • yourmum
    replied
    Maybe that could be the issue then - if you were registered in a different country and placed the bet from a different location, that could be the "security" issue. This combined with your ID issue + the large wager probably flagged up as highly suspicious by the bookie.

    Where are you from by the way / what country did you register from???

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    yea,Im not from Ireland and my English is so so.When I placed bet Im working and living in Ireland but now more than 3 month Im home.But all this details know as Ladbrokes as Gibraltar and there is no questions or suspect about this.There is question about inaction as from Ladbrokes side(dont wana answer on emails or other comunications) as from Gibraltar side-I see you can resolve this problem.
    It is NOT normally answer from Gibraltar side!!!

    Leave a comment:


  • yourmum
    replied
    Strange case this one.... A few things do come to mind though after reading through this thread.

    The game in question may have been corrupt (match fixing). As your wager was pretty large, they may suspect you could be involved in a match fixing betting syndicate and are using the ID verification as an excuse.

    In regards to initially being verified, this appears to happen quite a lot and then bookies say you have failed checks. The only reason for this (that I can think of) is that the ID will be manually checked before being sent for further verification by an external company. So while you may have been initially verified by customer service, any large payout would initiate further checks such as checking for image editing, time stamps and use of external ID verification. ID fraudsters make various mistakes when falsifying ID which are picked up instantly via digital verification.

    Lastly, you're listed as being from Ireland on this forum, but your command of English seems to be lacking somewhat. Perhaps you're just being lazy and because of this ladbrokes may suspect you're not who you say you are.

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    Hi again

    Still cant resolev my (ladbrokes) problems with payout.
    Also Gibraltar Gambling Commission doing nothing.Get severals emails from David Walsh(Gibraltar commision)
    like this

    I have referred the matter to the operator. I will contact you once I have received a response.

    or

    I would advise you to liaise with the operator to determine what they would consider an acceptable way to proceed given the information you have provided. The webpage you link to below appears to suggest a possible way forward.

    and last

    The Operator will be contacting you.


    I sent email to Arthur(Customer Services Superviser)16 january and still dont get any answer.

    Is tehre any higher power than Gibraltar comision because they do NOTHING.
    Where can I subbmit complaint about Gibraltar Commision inaction?



    Leave a comment:


  • quincunx
    replied
    If you are in fact female,it might be worth one last shot.Try 'phoning Ladbrokes and asking to speak to somebody senior.Point out that ladies often change their hair colour.Ask them to take another look at your case.
    At least you might find out if that was the reason !

    Leave a comment:


  • Trevrizent
    replied
    That may well be the reason, but it doesn't explain why Ladbrokes originally told you that your account had been successfully verified and you didn't need to do anything further. Nor does it entitle them, in my view, simply to confiscate your balance and break off all communication with you without providing you with a proper explanation as to what was wrong with the documents you had submitted or giving you the chance to submit alternative documentation as proof of ID. My advice remains the same - contact the Gibraltar Gambling Commission and don't let Ladbrokes get away with this without challenging them.

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    Seems I know where is problem( I think ).I sent two documents-driver license and passport. Both document is issued on 2005 year(difference 2 month). On driver license I have black hair on passport Im blondie. I think therefore he decided my documents is fake.
    Miserably if that is reason....

    Leave a comment:


  • quincunx
    replied
    It doesn't seem to me like Ladbrokes are saying the document scans are unclear or of poor quality in this case - otherwise they wouldn't have accepted your verification in the first place. The only thing that makes sense to me here is that Ladbrokes have decided that the documents are fake,altered or in some other way fraudulent - eg not yours.If Ladbrokes are wrong about that,and the documents are yours and are genuine,then your only options are new BMR or the authorities [since Ladbrokes have refused to talk to you].If you can prove that the documents are genuine,then Ladbrokes will have a very weak case - since they accepted your verification in the first place,and since they later refused to talk to you.
    The only other possibility that I can think of,is that Ladbrokes think that you have cheated them in some other way.

    Leave a comment:


  • Trevrizent
    replied
    It seems strange to me that your account was confirmed as verified, but after you placed a large winning bet, your account was suddenly not verified. Are you saying that Ladbrokes have now effectively confiscated your balance of 16800 Euros? Obviously I can only go on what you have posted on here, but their behaviour does not seem to be in keeping with that of a reputable bookmaker, which Ladbrokes, even though I am no fan of theirs, most certainly are. Assuming you are not resident in the UK, then I think you need to contact the Gibraltar Gambling Commission (www.gibraltar.gov.gi/home/2126-the-gambling-commissioners-advice-to-complainants), download and complete a Complaint Resolution Request Form and send it to gccomplaints@gibraltar.gov.gi I know that this is long and complicated process and the matter is unlikely to be resolved quickly, but if what you say is true (and I've no reason to think it isn't), then you must not allow Ladbrokes to get away with treating you like this. Good luck.

    Leave a comment:


  • diana8181
    replied
    couple hours ago I get one more email

    Thank you for contacting us regarding your account, diana8181

    After careful and thorough investigation we are now in a position to inform you that your account will remain suspended indefinitely. This is due to the fact that we cannot verify any of the documentation you have sent to us. Should you open any new accounts they will be closed down with immediate effect.

    This decision is not open to discussion and any further communication on this subject will be rendered futile.

    If we can be of any further assistance, please contact us again and we will be happy to help you.

    Kind regards,

    Dri

    Customer Services Agent

    Ladbrokes

    228

    Leave a comment:

Top 5 Reviews

Pinnacle
Bet365
Bodog
William Hill
Ladbrokes
Working...
X